Nick Ledue

Nick Ledue

CEO i BOSS Magasin, BOSS Magazine

SalesScreen gir oss muligheten til å slå sammen våre viktigste KPI´er i en plattform som er veldig lett å forstå, og lar alle ansatte få vite hvor de ligger i forhold til selskapets forventninger.


Sammendrag

BOSS Magazine var på utkikk etter en måte å øke Salesforce-brukernes adopsjon, analysere alle KPI´ene i ett system, finne ut hvilket fokusområde som de burde ha størst innsats på, og forbedre ytelsen til de ansatte på en morsom og engasjerende måte. I tillegg til å bruke SalesScreen, har de oppnådd 100% CRM-bruker adopsjon, drastisk forbedret ytelse på sine KPI´er, og har bygget en morsom og givende salgskultur gjennom bruk av leaderboards, salgskonkurranser og økt aktivitet.

Bakgrunn

BOSS er et ledende forlag for Magasiner og forretningsnyheter. Innholdet i magasinet inneholder: Trender og bransjenyheter, omfattende funksjoner på beste-praksis selskaper, og all informasjon du trenger for å lede veien fremover. Med tiår med erfaring innen B2B-journalistikk, forretningsnyheter, markedsføring, SEO, design, reklame og arrangementskoordinasjon, leverer de sine produkter og tjenester til noen av verdens største selskaper.  

Hva er noen av dine største utfordringer innenfor salg? 

Vi driver en svært sofistikert salgsprosess som inneholder 8 forskjellige programvareplattformer sammen, og det kan være vanskelig for oss å analysere våre viktigste KPI´er uten å logge inn på hver enkelt av dem. Massevis av tid blir bortkastet ved at vi forsøker å samle våre analyser og ved at vi må hjelpe de ansatte som trenger hjelp på enkelte områder ettersom det er vanskelig å forstå all data.

Vi jobber veldig hardt for å skape et morsomt og engasjerende salgsmiljø for våre medarbeidere, og vil fortsette å komme med nye og underholdende salgskonkurranser som motiverer våre ansatte til å jobbe så bra som mulig.

Hvordan hjelper SalesScreen deg?

Vi fant SalesScreen tidlig da de startet opp i USA, og har jobbet tett med dem siden plattformen utviklet seg.

SalesScreen gir oss muligheten til å slå sammen våre viktigste KPI´er i en plattform som er veldig lett å forstå, og lar alle ansatte få vite hvor de nå ligger resultatmessig i forhold til selskapets forventninger.

SalesScreen gir oss muligheten til å vise all viktig informasjon på en 60 tommers TV på salgsgulvet, og lage unike lysbilder som viser våre viktigste KPI´er i sanntid. Det er også slik at personalet får sine egne personlig valgte sanger spilt av på skjermen når de closer et salg. Alle har det gøy når det blir spilt av en sang.

SalesScreen synkroniseres også direkte med Salesforce, slik at vi ikke trenger å bekymre oss for ansatte som glemmer å laste opp deres salg eller skjemaer i SalesScreen.  Som et resultat av SalesScreen har vi oppnådd 100% bruker adopsjon av vår CRM gjennom integrasjonen. 

SalesScreen er et must for ethvert selskap som ønsker å holde sitt salgsteam engasjert på daglig basis. La oss innse det - alle elsker et godt salgsverktøy!

 

 

BOSS Magazine uses SalesScreen to improve sales results!

 

 

Kontakt med BOSS News Network: 

Besøk deres hjemmeside

Følg BOSS Magazine på sosiale media: 

Facebook

Twitter

LinkedIn

;