Visma Mamut

Visma Mamut økte salgsresultatet drastisk ved å skape en morsom og livlig salgskultur. Dette resulterte i økt bevissthet om mål, bedre kohesjon og mer salg.

Les saken

WaterCircles

WaterCircles forbedret sin organisasjonskultur ved å bruke SalesScreen for å strømlinjeforme salgsprosessen, samt føre de ulike teamene nærmere hverandre ved hjelp av bedre innsyn og morsomme konkurranser.

Les saken

Faktum Forsikring

Faktum Forsikring byttet ut det utdaterte systemet de hadde for visualisering av data og økte motivasjonen ved hjelp av morsomme konkurranser med SalesScreen

Les saken

Tryg

Tryg benyttet SalesScreen til å bygge en ny kultur med motiverte selgere som nå setter nye salgsrekorder

Les saken

IF Forsikring (partnere)

Erga & Partnere benytter SalesScreen for å bygge et moderne salgsteam som virkelig står sammen om å nå sine mål ved å utnytte data på tvers av web og mobil.

Les saken

SpareBank 1 Kundesenter

Sparebank 1 tok SalesScreen til neste nivå ved å få skreddersydd et trenings- og utviklingsprogram rundt SalesScreen.

Les saken

BOSS Magazine

BOSS Magazine har forbedret fokus og ytelse på sine viktigste KPI´er, og oppnådde en 100% brukeravtale innen Salesforce.

Les saken

Quotatis UK Ltd

Quotatis leverte enorm ytelse på sine viktigste KPI´er, overgikk sine mål ved å identifisere hvor de kunne forbedre seg, fikk mer effektivitet i bedriften og det ble gøyere på jobb.

Les saken